Avon Senses Awakening Citrus Burst

sprchový gel

Avon Senses Awakening Citrus Burst sprchový gel
Avon Senses Awakening Citrus Burst sprchový gel
250 ml

Kód: AVO1099 | Toto zboží není momentálně k dispozici
Avon Senses Awakening Citrus Burst
250 ml

Popis kosmetiky Avon Senses Awakening Citrus Burst

Popis:
Zažijte jedinečnou dávku energie a svěžesti během sprchování. Gel Avon Senses dokonale a šetrně čistí pokožku vašeho těla. Jemné složení ji nedráždí a nevysušuje. Poskytuje vaší pokožce úžasnou vláčnost a hydrataci. Vytváří bohatou pěnu, snadno se aplikuje. Povzbuzující vůně citronů, mandarinek a grapefruitů vás nabije pozitivní energií. Zahalí vaši pokožku do omamné, šťavnaté vůně, která vás bude doprovázet po celý den. V pochmurném, deštivém počasí vám okamžitě zlepší náladu. Sprchový gel Avon Senses s vůní citrusů zanechává vaši pokožku perfektně čistou a hladkou na dotek.

Účinky:

  • dokonale čistí pokožku
  • nedráždí
  • nevysušuje
  • zvláčňuje
  • povzbuzuje tělo i mysl
  • osvěžuje
  • nádherně voní
  • zjemňuje

Typ pokožky:
Vhodný pro všechny typy pokožky.

Jak aplikovat:
Nanášejte během sprchování nebo koupele na pokožku vašeho těla. Jemnými, krouživými pohyby masírujte, dokud se nevytvoří pěna. Poté důkladně opláchněte.

Vlastnosti

Typ pokožky
pro všechny typy pokožky

O značce Avon

Avon parfémy a kosmetika – legenda mezi kosmetickými společnostmi. Na počátku příběhu značky stojí obchodní cestující s knihami David McConnell. Ke konci 19. století začal David ke knihám přidávat malý voňavý dárek, a protože brzy začal být větší zájem o jeho vůně, než o knihy, založil vlastní kosmetickou společnost California Parfume Company.

Řada výrobků pojmenovaných podle rodiště oblíbeného McConnellova autora Williama Shakespeara, Stradford upon Avon, která byla uvedená na trh v roce 1929, se stala tak populární, že se firma roku 1939 oficiálně přejmenovala na Avon Product Inc.

Dodnes Avon Cosmetics dodržuje svůj závazek chránit zdraví žen a bránit jejich práva. V rámci své společenské uvědomělosti se zaměřuje také na ekologii a obnovu deštných pralesů a jako jedna z prvních významných kosmetických společností již před více než 20 lety ukončil testování přípravků na zvířatech.