Avon Nutra Effects

obnovující tělové mléko pro velmi suchou pokožku

Avon Nutra Effects obnovující tělové mléko pro velmi suchou pokožku
Avon Nutra Effects obnovující tělové mléko pro velmi suchou pokožku
Avon Nutra Effects obnovující tělové mléko pro velmi suchou pokožku
250 ml

Kód: AVO4436 | Toto zboží není momentálně k dispozici

Hlídání dostupnosti zboží

Rádi Vás budeme informovat e-mailem, až zboží naskladníme. Samozřejmě je jen na Vás, jestli nabídku využijete.

Dárek pro vás
Pouze tenhle týden můžete získat 25% slevu na tento produkt. Použijte kód bf25cz. Více informací najdete zde. Akce se nevztahuje na produkty v akci a ve výprodeji.
Avon Nutra Effects
250 ml

Hlídání dostupnosti zboží

Rádi Vás budeme informovat e-mailem, až zboží naskladníme. Samozřejmě je jen na Vás, jestli nabídku využijete.

Popis kosmetiky Avon Nutra Effects

Tělový krém Avon Nutra Effects Nutra Effects pečuje o vaši pokožku a dodává jí potřebnou výživu a dlouhodobou hydrataci.

Vlastnosti:

  • napravuje suchou pokožku
  • zlepšuje pružnost pokožky a její elasticitu
  • intenzivně vyživuje a zvláčňuje
  • hloubkově hydratuje pokožku
  • dobře se nanáší, lehce se vstřebává a nelepí

Jak používat:
Naneste přípravek na čistou pokožku a jemně vmasírujte do úplného vstřebání.

Vlastnosti

Typ pokožky
suchá až velmi suchá

O značce Avon

Avon parfémy a kosmetika – legenda mezi kosmetickými společnostmi. Na počátku příběhu značky stojí obchodní cestující s knihami David McConnell. Ke konci 19. století začal David ke knihám přidávat malý voňavý dárek, a protože brzy začal být větší zájem o jeho vůně, než o knihy, založil vlastní kosmetickou společnost California Parfume Company.

Řada výrobků pojmenovaných podle rodiště oblíbeného McConnellova autora Williama Shakespeara, Stradford upon Avon, která byla uvedená na trh v roce 1929, se stala tak populární, že se firma roku 1939 oficiálně přejmenovala na Avon Product Inc.

Dodnes Avon Cosmetics dodržuje svůj závazek chránit zdraví žen a bránit jejich práva. V rámci své společenské uvědomělosti se zaměřuje také na ekologii a obnovu deštných pralesů a jako jedna z prvních významných kosmetických společností již před více než 20 lety ukončil testování přípravků na zvířatech.