Avon Nutra Effects

hydratační tělové mléko pro normální a suchou pokožku

1×
Avon Nutra Effects hydratační tělové mléko pro normální a suchou pokožku
Avon Nutra Effects hydratační tělové mléko pro normální a suchou pokožku
Avon Nutra Effects hydratační tělové mléko pro normální a suchou pokožku
250 ml

Kód: AVO4418 | Toto zboží není momentálně k dispozici

Hlídání dostupnosti zboží

Rádi Vás budeme informovat e-mailem, až zboží naskladníme. Samozřejmě je jen na Vás, jestli nabídku využijete.

Dárek pro vás
Kupte si nyní vaši oblíbenou značku s 15% slevou. Pro uplatnění slevy vložte do košíku kód brandsale. Pro více informací o akci klikněte zde. Sleva se nevztahuje na produkty v akci a ve výprodeji.
Avon Nutra Effects
250 ml

Hlídání dostupnosti zboží

Rádi Vás budeme informovat e-mailem, až zboží naskladníme. Samozřejmě je jen na Vás, jestli nabídku využijete.

Popis kosmetiky Avon Nutra Effects

Adidas Sport Field je osvěžující vůně určená aktivním a dynamickým mužům. Šťavnaté aroma ananasu, mandarinky, zeleného jablka, máty a rajčatových listů je ve středních tónech zjemněno sladkou vůní levandule, jasmínu a pelargonie a okořeněno zázvorem a cedrovým a santalovým dřevem. V základu je usazena vůně kmínu a dubového mechu. Kolekce byla uvedena na trh v roce 1994.

Vlastnosti

Typ pokožky
pro všechny typy pokožky

O značce Avon

Avon parfémy a kosmetika – legenda mezi kosmetickými společnostmi. Na počátku příběhu značky stojí obchodní cestující s knihami David McConnell. Ke konci 19. století začal David ke knihám přidávat malý voňavý dárek, a protože brzy začal být větší zájem o jeho vůně, než o knihy, založil vlastní kosmetickou společnost California Parfume Company.

Řada výrobků pojmenovaných podle rodiště oblíbeného McConnellova autora Williama Shakespeara, Stradford upon Avon, která byla uvedená na trh v roce 1929, se stala tak populární, že se firma roku 1939 oficiálně přejmenovala na Avon Product Inc.

Dodnes Avon Cosmetics dodržuje svůj závazek chránit zdraví žen a bránit jejich práva. V rámci své společenské uvědomělosti se zaměřuje také na ekologii a obnovu deštných pralesů a jako jedna z prvních významných kosmetických společností již před více než 20 lety ukončil testování přípravků na zvířatech.