Annayake Ultratimetónovací krém SPF 30

Annayake Ultratime tónovací krém SPF 30
Annayake Ultratime tónovací krém SPF 30
odstín No. 110 Naturel 40 ml

Kód: ANN0044 | Toto zboží není momentálně k dispozici

Popis produktu Annayake Ultratime

Popis:
Krém Annayake Ultratime v sobě kombinuje vlastnosti dvou přípravků – denního krému a tónovací báze. Díky jejich spojení dokonale sjednocuje odstín pleti do přirozeného tónu a přitom pleť optimálně hydratuje. Krém udržuje vlhkost hluboko v pleti a zabraňuje tak jejímu nežádoucímu vysušování.
Tónovací krém Annayake Ultratime chrání pleť před poškozením vlivem slunečních paprsků, a to díky ochrannému faktoru SPF 30. Jemná a svěží konzistence krému pleť absolutně nezatěžuje a nechává ji volně dýchat. Krém zanechává pleť svěžího vzhledu, dokonale sjednocenou a plnou energie.

Účinky:

  • sjednocuje odstín pleti
  • hydratuje a vyživuje pleť
  • zabraňuje vysušování pleti
  • chrání pleť pomocí SPF 30
  • dodává pleti svěžest a energii

Typ pleti:
Tónovací krém je vhodný pro všechny typy pleti, zejména pro pleť s vráskami.

Jak aplikovat:
Naneste krém ráno na očištěnou pleť a jemně jej rozetřete ve slabé vrstvě do ztracena.
Pro účinnější péči o pleť s vráskami používejte tónovací krém spolu s nočním krémem, očním krémem, pleťovou esencí a gelovou maskou z řady Annayake Ultratime.

Vlastnosti

Konzistence
krém
Ochrana proti slunci
s SPF
Typ pleti
pro všechny typy pleti
Účinek
anti-age, hydratace
Věk
pro všechny věkové skupiny

O značce Annayake

Annayake, vedoucí japonská značka módy, kosmetiky a v neposlední řadě také parfémů, sdílí se západním světem sofistikovaný japonský přístup k životu. Značka si získala po celém světě oblibu u těch nejnáročnějších zákazníků, kladoucích důraz na preciznost, delikátnost a originalitu.
Značka Annayake byla založena v roce 1988, ale její kořeny sahají mnohem dále. Přístup značky k vývoji všech produktů se totiž nese ve znamení respektu k tisícileté tradici japonské preciznosti. Současně Annayake vždy bere na zřetel proměny v životním stylu a očekávání svých zákazníků, a tak jsou její kosmetika, parfémy a další výrobky dokonalým spojením toho nejlepšího ze starodávné kultury s nejnovějšími trendy a postupy.
První parfém Annayake byl uveden na trh v roce 2000 a dnes portfolio značky zahrnuje již téměř dvě desítky unikátních a dokonale vyladěných vůní pro muže a ženy. Na vonných kompozicích vyznačujících se atraktivním setkávání Východu a Západu se podíleli renomovaní návrháři vůní, jako jsou Lucas Sieuzac, Emilie Bevierre Coppermann, Christophe Raynaud nebo Martine Pallix.
Annayake znamená zcela novou dimenzi vůní, založenou na zkušenostech z veleúspěšného působení ve světě kosmetiky a dotvářející koncept „celkové krásy“.

Recenze Annayake Ultratime