Pociťte na vlastní kůži zázračné účinky Katrizenu. Tato aktivní ingredience napodobuje přirozené opravné mechanismy kožní tkáně a působí i na ty nejhlubší vrásky. Ve své receptuře ji obsahuje protivráskový krém Annayake Ultratime Anti-Wrinkle Re-Densifying Cream, který účinně obnovuje hutnost pleti a pomáhá tak zpomalovat projevy času ve vaší tváři.
Jemné linky i hlubší vrásky jsou den za dnem čím dál méně patrné, pleť zůstává odolnější vůči působení stresu i UV paprsků a získává zpět svůj mladistvě rozzářený vzhled.
Vlastnosti:
- odhaluje mladistvý, rozzářený vzhled pleti
- podporuje přirozenou obnovu kožní tkáně
- vyhlazuje mělké linky i hluboké vrásky
- viditelně zpevňuje pleť a tonizuje ji
- pomáhá pleti obnovovat její hutnost
- zvyšuje její odolnost vůči stresu i UV záření
Výsledky testování:
→ testovalo 30 žen po dobu 28 dní
- o 26 % se snížil počet vrásek
- o 31 % se vyhladil jejich celkový povrch
- o 30 % se zkrátila jejich délka
Složení:
- extrakt z kudzu – obnovuje syntézu kolagenu, zpevňuje tak pleť a navrací jí hustotu
- Katrizen – spouští proces regenerace uvnitř každé vrásky
Jak aplikovat:
Protivráskový krém Annayake Ultratime Anti-Wrinkle Re-Densifying Cream nanášejte ráno a/nebo večer na suchou, vyčištěnou pleť. Pro dosažení optimálních výsledků používejte alespoň po dobu 4 týdnů.
Notino tip:
Abyste se svém boji proti vráskám dosáhli ještě lepších výsledků, vyzkoušejte také rozjasňující sérum Annayake Ultratime Anti-Wrinkle Perfecting Serum.
Vlastnosti
Konzistence | krém |
Typ pleti | pro všechny typy pleti |
Účinek | anti-age, lifting, revitalizace, zpevnění |
Ochrana proti slunci | bez SPF |
Kdy používat | na den |
Kompletní složení:
Annayake, vedoucí japonská značka módy, kosmetiky a v neposlední řadě také parfémů, sdílí se západním světem sofistikovaný japonský přístup k životu. Značka si získala po celém světě oblibu u těch nejnáročnějších zákazníků, kladoucích důraz na preciznost, delikátnost a originalitu.
Značka Annayake byla založena v roce 1988, ale její kořeny sahají mnohem dále. Přístup značky k vývoji všech produktů se totiž nese ve znamení respektu k tisícileté tradici japonské preciznosti. Současně Annayake vždy bere na zřetel proměny v životním stylu a očekávání svých zákazníků, a tak jsou její kosmetika, parfémy a další výrobky dokonalým spojením toho nejlepšího ze starodávné kultury s nejnovějšími trendy a postupy.
První parfém Annayake byl uveden na trh v roce 2000 a dnes portfolio značky zahrnuje již téměř dvě desítky unikátních a dokonale vyladěných vůní pro muže a ženy. Na vonných kompozicích vyznačujících se atraktivním setkávání Východu a Západu se podíleli renomovaní návrháři vůní, jako jsou Lucas Sieuzac, Emilie Bevierre Coppermann, Christophe Raynaud nebo Martine Pallix.
Annayake znamená zcela novou dimenzi vůní, založenou na zkušenostech z veleúspěšného působení ve světě kosmetiky a dotvářející koncept „celkové krásy“.