Annayake Ultratimeliftingové sérum pro zpevnění kontur obličeje

Annayake Ultratime liftingové sérum pro zpevnění kontur obličeje
Annayake Ultratime liftingové sérum pro zpevnění kontur obličeje
30 ml

Kód: ANN00233 | Toto zboží není momentálně k dispozici

Hlídání dostupnosti zboží

Rádi Vás budeme informovat e-mailem, až zboží naskladníme. Samozřejmě je jen na Vás, jestli nabídku využijete.

Odesláním souhlasíte se zpracováním emailu za účelem informování o dostupnosti konkrétního produktu společností Notino s.r.o. Máte právo svůj souhlas odvolat. Více informací v zásadách zpracování osobních údajů.
Dárek pro vás
K nákupu čehokoliv nad 1 200 Kč získáte luxusní Discovery box plný vzorků zdarma.
Dárek pro vás
Dárek pro vás
Dárek pro vás
Dárek pro vás

Popis produktu Annayake Ultratime
Vlastnosti

Získejte spojence v boji proti viditelně povislé kůži. Liftingové sérum pro zpevnění kontur obličeje Annayake Ultratime obnovuje oslabené části obličeje a zajišťuje jejich okamžitou vzpruhu i dlouhodobé posílení.

Vlastnosti:

  • sérum pro zpevnění tváře, brady, krku a jiných poškozených částí obličeje
  • účinkuje při ztrátě vitality pokožky
  • zaručuje jak okamžité, tak dlouhotrvající působení

Složení:

  • výtažek z pivoňky – má zpevňující účinek
  • kudzu extrakt – obnovuje kolagen v pokožce 

Jak aplikovat:
Používejte ráno a večer před nanesením hydratačního krému a jemně vmasírujte do pokožky obličeje.

Vlastnosti

Typ pleti
vrásky a zralá pleť
Účinek
anti-age, lifting, zpevnění
Kdy používat
na den i noc

O značce Annayake

p>Annayake, vedoucí japonská značka módy, kosmetiky a v neposlední řadě také parfémů, sdílí se západním světem sofistikovaný japonský přístup k životu. Značka si získala po celém světě oblibu u těch nejnáročnějších zákazníků, kladoucích důraz na preciznost, delikátnost a originalitu.
Značka Annayake byla založena v roce 1988, ale její kořeny sahají mnohem dále. Přístup značky k vývoji všech produktů se totiž nese ve znamení respektu k tisícileté tradici japonské preciznosti. Současně Annayake vždy bere na zřetel proměny v životním stylu a očekávání svých zákazníků, a tak jsou její kosmetika, parfémy a další výrobky dokonalým spojením toho nejlepšího ze starodávné kultury s nejnovějšími trendy a postupy.
První parfém Annayake byl uveden na trh v roce 2000 a dnes portfolio značky zahrnuje již téměř dvě desítky unikátních a dokonale vyladěných vůní pro muže a ženy. Na vonných kompozicích vyznačujících se atraktivním setkávání Východu a Západu se podíleli renomovaní návrháři vůní, jako jsou Lucas Sieuzac, Emilie Bevierre Coppermann, Christophe Raynaud nebo Martine Pallix.
Annayake znamená zcela novou dimenzi vůní, založenou na zkušenostech z veleúspěšného působení ve světě kosmetiky a dotvářející koncept „celkové krásy“.

Recenze Annayake Ultratime