Annayakedual-phase eye makeup remover dvoufázový odličovač očního make-upu

Annayake dual-phase eye makeup remover dvoufázový odličovač očního make-upu
Annayake dual-phase eye makeup remover dvoufázový odličovač očního make-upu
Nezávazná doporučená spotřebitelská cena
819

Ušetříte 35%
150 ml
529

450 s kódem 15notino
Kód zadejte v košíku
Nevztahuje se na zboží v akci a ve výprodeji.

Více než 5 ks skladem | Kód: ANN0170
1
Večerní doručení Ostrava
Již dnes
Osobní odběr
Již dnes

Kompletní složení:

AQUA (WATER), ISOHEXADECANE, ISOPROPYL PALMITATE, GLYCERIN, PHENOXYETHANOL, SODIUM CHLORIDE, PERFLUORONONYL DIMETHICONE, SODIUM BENZOATE, PRUNUS SERRULATA FLOWER EXTRACT, LACTIC ACID,TETRASODIUM EDTA, SODIUM CITRATE, CITRIC ACID, SODIUM METABISULFITE, CI 42090 CBLUE 1). Za složení výrobku odpovídá výrobce. Z důvodu případných změn doporučujeme kontrolovat složení výrobku přímo na jeho obale.
Celý text
Typ pleti
pro všechny typy pleti

Annayake, vedoucí japonská značka módy, kosmetiky a v neposlední řadě také parfémů, sdílí se západním světem sofistikovaný japonský přístup k životu. Značka si získala po celém světě oblibu u těch nejnáročnějších zákazníků, kladoucích důraz na preciznost, delikátnost a originalitu.
Značka Annayake byla založena v roce 1988, ale její kořeny sahají mnohem dále. Přístup značky k vývoji všech produktů se totiž nese ve znamení respektu k tisícileté tradici japonské preciznosti. Současně Annayake vždy bere na zřetel proměny v životním stylu a očekávání svých zákazníků, a tak jsou její kosmetika, parfémy a další výrobky dokonalým spojením toho nejlepšího ze starodávné kultury s nejnovějšími trendy a postupy.
První parfém Annayake byl uveden na trh v roce 2000 a dnes portfolio značky zahrnuje již téměř dvě desítky unikátních a dokonale vyladěných vůní pro muže a ženy. Na vonných kompozicích vyznačujících se atraktivním setkávání Východu a Západu se podíleli renomovaní návrháři vůní, jako jsou Lucas Sieuzac, Emilie Bevierre Coppermann, Christophe Raynaud nebo Martine Pallix.
Annayake znamená zcela novou dimenzi vůní, založenou na zkušenostech z veleúspěšného působení ve světě kosmetiky a dotvářející koncept „celkové krásy“.