AmouageEpic parfémovaná voda pro muže Limitovaná edice

      • Amouage Epic parfémovaná voda pro muže  Limitovaná edice
      • Amouage Epic parfémovaná voda pro muže  Limitovaná edice 1
      • Amouage Epic parfémovaná voda pro muže  Limitovaná edice 2
      • Amouage Epic parfémovaná voda pro muže  Limitovaná edice 3
      • Amouage Epic parfémovaná voda pro muže  Limitovaná edice 4
         více

        Varianty Amouage Epic

        • Amouage Epic parfémovaná voda pro muže 100 ml Limitovaná edice parfémovaná voda pro muže 100 ml Limitovaná edice 

          Toto zboží není momentálně k dispozici.

          Kód: AMU3621

          6 250 Kč

          Hlídat dostupnost

        Nahoru

        Popis parfému Amouage Epic

        Hodnocení

        Vzhled flakonu

        Výdrž vůně

        Intenzita

        Celkový dojem

        Složení

        Hlava

        Tzv. vysoké tóny – rozvinou se hned po aplikaci. Tvoří první dojem a jsou zpravidla velmi intenzivní, odeznívají rychle. Více informací

        kardamom, muškátový oříšek, růžový pepř, šafrán, myrta, kadidlo, kmín, muškátový květ

        Srdce

        Tzv. střední tóny – Srdce nastupuje po několika minutách, po odeznění hlavy. Vydrží obvykle 2-3 hodiny. Více informací

        myrha

        Základ

        Tzv. nízké tóny – poslední a nejdelší fáze parfému. Vydrží asi 4 hodiny, ale může to být i celý den. Více informací

        kůže, kadidlo, agarové dřevo, kastoreum, santalové dřevo, cedr, pižmo, pačuli

        Neobyčejná a vysoce sofistikovaná parfemovaná voda pro muže Amouage Epic oslavuje krásy Orientu a zároveň symbolizuje propojení Středního a Dálného východu. Vůně Epic je pozvánkou na exotickou nebezpečnou výpravu, kterou úspěšně zdolají jen ti nejsilnější a nejodvážnější.

        Úvodní tóny parfemované vody Epic doslova přetékají kadidlem a kořením. Kardamom a muškátový oříšek si lehce pohrávají s vašimi smysly a postupně vám začnou poodkrývat tajemství kompozice celého parfému. Temné a opulentní prvky parfemované vody se spojují s dřevitými tóny a opojným růžovým pepřem. Myrha, pačuli a pižmo umocní vaši neukojitelnou touhu po dobrodružství.

        Nechejte se zlákat tóny nepoznaného a probuďte v sobě svoji dobrodružnou stránku. Staňte se uhrančivým magnetem pro ženy, které touží poznat pravou hloubku. Hřejivá vášeň, nebezpečná noc a smyslnost - taková je podmanivá parfemovaná voda Amouage Epic, která po sobě zanechá lákavou stopu tajemství, které touží být odhaleno. Na trh byla uvedena v roce 2009.

        Nahoru

        O značce Amouage

        Amouage je nezávislá luxusní značka parfémů, která dnes sídlí v Londýně, ale její kořeny sahají na Střední Východ. Čerpá inspiraci z bohatého a pestrého dědictví svého rodiště v Sultanátu Omán, a tak nabízí vůně vyznačující se naprosto unikátní inspirativností.

        Značku Amouage založila v roce 1983 jeho výsost Sayyid Hamad bin Hamoud Al Busaid, člen ománské královské rodiny, na základě svého rozhodnutí oživit slávu arabských vůní. Filozofií Amouage je vytvářet parfémy skutečně umělecké hodnoty. Od těch nejkvalitnějších vzácných a exotických ingrediencí, mezi které patří stříbrné kadidlo z Ománu, ojedinělá ománská růže (Omani Rock Rose) či myrha, až po skutečně luxusní flakony, přepychové parfémy Amouage přináší krajní unikátnost a naprosto charakteristickou eleganci.

        Nové parfémy Amouage jsou vytvářeny na Jihu Francie, v Grasse, považovaném za hlavní město světa parfémů. To značce zajišťuje garanci těch nejvyšších standardů. Odtud vůně putují do výroby v Ománu, kde probíhá jejich macerace trvající přibližně dva měsíce. Balení, které probíhá téměř výhradně ručně, završuje proces vyznačující se nejvyšší kontrolou kvality.

        Nahoru

        Hodnocení Amouage Epic

        Co si o Amouage Epic myslíte vy?

        Položky označené hvězdičkou * jsou povinné.


        Hodnocení *

        1 2 3 4 5 0 - nejhorší, 5 - nejlepší

        1 2 3 4 5 0 - nejhorší, 5 - nejlepší

        1 2 3 4 5 0 - nejhorší, 5 - nejlepší

        1 2 3 4 5 0 - nejhorší, 5 - nejlepší



        summer niche 2017niche sale