Adidas Skin Protect Lotion Refreshingvoda po holení pro muže

1×
Adidas Skin Protect Lotion Refreshing voda po holení pro muže
Adidas Skin Protect Lotion Refreshing voda po holení pro muže
100 ml
185

Skrýt produkty se speciální slevou
Kód: ADI0202 | Skladem
1

Přidáno do košíku

Adidas Skin Protect Lotion Refreshing voda po holení pro muže
| 1 ks | 185
Dárek pro vás
Při nákupu nad 1200 Kč si můžete v košíku vybrat až z 12 skvělých produktů.
Dárek pro vás
Dárek pro vás
Dárek pro vás
Večerní doručení Brno
Již zítra čtvrtek 19. 9. 2019
Osobní odběr
Již zítra čtvrtek 19. 9. 2019

Popis parfému Adidas Skin Protect Lotion Refreshing

Voda po holení pro muže Adidas Skin Protect Lotion Refreshing zabraňuje stárnutí pleti, zklidní podrážděnou pleť po holení a dodá jí potřebnou výživu a vláčnost. Nezanechá na kůži žádný mastný film, protože se velmi rychle vstřebá. Ochrana pleti je v dnešní uspěchané době, kdy jsme neustále vystaveni stresu i znečištěnému ovzduší, doslova nutností. Vyzkoušejte vodu po holení Adidas, která vám dodá to, co potřebujete.

Vlastnosti:

  • osvěží pleť a příjemně ji zchladí
  • zvláčňuje a vyživuje
  • tiší pálení podrážděné kůže
  • rychle se vstřebává
  • dermatologicky testovaná

Jak aplikovat:
Naneste po holení přiměřené množství na podrážděnou pleť obličeje a jemně vmasírujte.

O značce Adidas

Značka Adidas je u většiny známá především ve spojitosti s produkcí sportovních oděvů, obuvi a dalších doplňků. Vznik značky samotné se datuje od roku 1925 a je spojen se jménem Adolf Dassler. Dnes je Adidas pravděpodobně jedním z nejprodávanějších výrobců sportovních produktů vůbec.

V posledních letech se Adidas dostává do povědomí i v odvětví parfumérie. Své svěží a sportovní vůně Adidas prezentuje pod záštitou společnosti Coty. Série parfémů a řady jedinečných produktů se staly velmi oblíbenými zejména díky jejich originálním, lehkým a nenásilným vůním. Ty se do určité míry snaží korespondovat s celkovým charakterem a zaměřením značky Adidas.

Recenze Adidas Skin Protect Lotion Refreshing

4.0
1
vzhled flakonu
výdrž vůně
intenzita
celkový dojem