Acqua di Parma Blu Mediterraneo Bergamotto di Calabria

tělové mléko unisex 200 ml

Acqua di Parma Blu Mediterraneo Bergamotto di Calabria tělové mléko unisex 200 ml
Acqua di Parma Blu Mediterraneo Bergamotto di Calabria tělové mléko unisex 200 ml
Acqua di Parma Blu Mediterraneo Bergamotto di Calabria tělové mléko unisex 200 ml
Acqua di Parma Blu Mediterraneo Bergamotto di Calabria tělové mléko unisex 200 ml
Acqua di Parma Blu Mediterraneo Bergamotto di Calabria tělové mléko unisex 200 ml
Acqua di Parma Blu Mediterraneo Bergamotto di Calabria tělové mléko unisex 200 ml
Acqua di Parma Blu Mediterraneo Bergamotto di Calabria tělové mléko unisex 200 ml
Acqua di Parma Blu Mediterraneo Bergamotto di Calabria tělové mléko unisex 200 ml
tělové mléko unisex 200 ml

Kód: ADP0607 | Toto zboží není momentálně k dispozici

Hlídání dostupnosti zboží

Rádi Vás budeme informovat e-mailem, až zboží naskladníme. Samozřejmě je jen na Vás, jestli nabídku využijete.

Acqua di Parma Blu Mediterraneo Bergamotto di Calabria
tělové mléko unisex 200 ml

Hlídání dostupnosti zboží

Rádi Vás budeme informovat e-mailem, až zboží naskladníme. Samozřejmě je jen na Vás, jestli nabídku využijete.

Popis parfému Acqua di Parma Blu Mediterraneo Bergamotto di Calabria

Acqua di Parma Blu Mediterraneo – Cipresso di Toscana je dřevitá vůně pro muže i ženy. Na trh byl uveden v roce 2005 a tvůrcem vůně je Bertrand Duchafour. Svrchní tóny jsou tvořeny směsicí nejrůznějších bylin; rozmarýn, bazalka, šalvěj jsou doplněny grapefruitem. Srdce je ovládáno akordy borovice, koriandru, levandule, jasmínu či kardamomu a celou symfonii uzavírá cypřiš, stříbrná borovice, pačuli a vetiver.

O značce Acqua di Parma

Značka Acqua di Parma vznikla v roce 1916 v centru starého italského města Parmy, které bylo v té době zároveň centrem aristokratické kultury Giuseppe Verdiho a Stendhala. Zde, v malé parfumářské manufaktuře, vytvořil jeden kvalifikovaný mistr s neočekávanou dávkou moderního cítění kolínskou vodu s lehkou a svěží vůní, která se značně lišila od tehdejších silných a téměř agresivních. Díky této rafinované alchymii měla kolínská okamžitý úspěch a stala se nejoblíbenější vůní v období mezi 30. a 50. léty.

Na počátku 60. let nastal obrat, neboť trh byl již zaplaven nejrůznějšími vůněmi od dalších výrobců. Acqua di Parma však svoji prezentaci zakládala na dlouhé tradici a na tom, že její parfémy vytvářejí jen opravdoví znalci. Úspěšně tedy pokračovala ve výrobě a rozvoji. V průběhu historie se navíc kolínská Acqua di Parma stala téměř kultem uzavřené společnosti.